Uutiset

15.10.2017 Jyväskylä KV Annukka Paloheimo,Leijonaharjan Bluetongue Columbo VAL ERI VAK 1 SA PU 1 CACIB VSP Leijonaharjan Brilliant Skywalker VAL ERI VAK 2 SA PU 2 VARACA

22.10.2017 17:41
Toinen päivä Jyväskylässä oli nLeijonaharjojen juhlaa =)! Luca nappasi VSP tuloksen Cacibin, sekä Tito oli PU 2 ja Varacacib!!! Onnea Petra Lucan menestyksestä, sekä Milla ja Valtteri Titon hienosta...

14.10.2017 Jyväskylä KV Maija Mäkinen Leijonaharjan Cool Hattori Hanzo JUN ERI JUK 1 SA PU 1 SERT VSP

14.10.2017 15:54
Leijonaharjan Bluetongue Columbo  VAL ERI VAK 2 SA PU 3 VARACA  Leijonaharjan Brilliant Skywalker      Leijonaharjan pojat...

17.9 Syntyi viisi potraa poikaa Leijonaharjoille =)!

18.09.2017 12:31
Lucian ja Jetron pennut syntyivät eilen sunnuntaina ja viisi urosta-kolme mustaa, sekä kaksi punaista poikaa syntyi. Kaikki näyttävät olevan pitkäkarvaisia,  Olemme hyvin onnellisia tuoreen emon...

17.9.2017 Hyvinkää RN Riitta Lahtovaara, Leijonaharjan Chanel Lucky Bling JUN ERI JUK 1 SA PN 1 SERT ROP

18.09.2017 12:28
Taika kävi ensimmäisessä virallisessa näyttelyssään ja heti napsahti Serti ja oli myös ROP!!! Paljon Onnea Heidille ja perheelle Taikan menestyksestä :)!

26.8.2017 Mäntyharju KR Pekka Teini Leijonaharjan Chanel O-Ren Ishii JUN ERI JUK 1 SA PN 1 SERT VSP

29.08.2017 14:54
Onnittelut Pullalle ja omistajilleen Julialle ja Tuomolle menestyksekkäästä viikonlopusta =)!!   Tässä kuvassa Pulla n. 5vkoa =)!!  

Lucia ultrattiin tiineeksi =)!

18.08.2017 22:54
Elämme jännittäviä aikoja Leijonaharjoissa-odotamme syyskuussa syntyväksi Lucian ja Jetron pentuja. Koko lauma on tukenut tulevaa emoa hoitamalla korvia ja silmiä-nukkumalla kylki kyljessä. Varsinkin...

Näyttelytuloksia =)!

13.08.2017 19:51
Aika on mennyt siivillä tänä kesänä ja kotisivujen päivittäminen on jäänyt hieman retuperälle. näyttelyissä Leijonaharjat ovat käyneet ahkerasti ja tässäpä tuloksia =) 5.8.2017 Ojakkala ENLY  ...

16.7.2017 Oulu KV Jadranka Mijatovic, Kroatia Leijonaharjan Brilliant Skywalker AVO ERI AVK 1 SA PU 2 SERT VARACA FI MVA

01.08.2017 10:55
Tito teki hattutempun ja peräkkäisinä päivinä serti-kuukauden sisään kolme sertiä ja pojasta tuli Suomenmuotovalio!!! Onnea Millalle ja Valtterille!!!  

15.7.2017 Oulu KV Augustin Ionescu, Romania,Leijonaharjan Brilliant Skywalker AVO ERI AVK 1 SA PU 2 SERT VARACA,Leijonaharjan Chanel O-Ren Rizzoli JUN ERI JUK 2

01.08.2017 10:53
Helteinen Äimärautio ei pettänyt taaskaan =)! mukavasti menestystä jo ensimmäisenä päivänä

2.7.2017 Riihimäki KV Juha Kares,Leijonaharjan Cool Hattori Hanzo JUN ERI JUK 1 SA PU 3 SERT,Leijonaharjan Chanel O-Ren Ishii JUN ERI JUK 1 SA PN 3 SERT

02.07.2017 22:30
Hienoa Armas ja Pulla-kummatkin nappasivat Sertin :) Paljon Onnea etelän haarakonttuuriin Armaksen hienosta päivästä näyttelyssä, sekä Julialle ja Tuomolle Pullan menestyksestä-jälleen kerran :)
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>