Uutiset

30.3.2019 Lahti KV Anita Foley-Duggan, Irlanti (0+0) 5+1

19.05.2019 14:17

Leijonaharjan Dearest Adel Isadora 

NUO ERI NUK 1 SA PN 1 SERT CACIB VSP 

 

23.3.2019 Turku KV Sanna Vakkilainen (0+0) 4+2

24.03.2019 15:39

Leijonaharjan Eye Of The Lion 

NUO ERI NUK 2

Leijonaharjan Brilliant Skywalker 

VAL ERI VAK 1 SA PU 1 CACIB VSP 

 

 

Nuortenluokka 

 

Leijonaharjan Dearest Adel Isadora 

NUO ERI NUK 1 SA PN 1 SERT CACIB ROP 

Leijonaharjan Dearest Elsie Ingrid 

NUO ERI NUK 2 SA PN 2 VASERT VARACA

 

 

 

 

KASVATTAJALUOKKA 

 

kennel Leijonaharjan 

KASV 1 KP ROP-KASV 

 

 

 

 

2.3.2019 Pello RN Irina Poletaeva,2.3.2019 Joensuu KV,3.3.2019 Joensuu NORD Goran Gladic,3.3.2019 Pello RN Tuula Savolainen

11.03.2019 12:45

2.3 ja 3.3 Helinä "Leijonaharjan O-Ren Rizzoli kumpanakin päivänä VAL ERI VAK 1 SA PN 1 ROP. 

Helinällä oli taukoa edellisestä näyttelystä mutta se ei menoa haitannut. Elvis puolestaan-sai 2.3 EVAN-riehaantui kehässä aivan täysin ja päätin jättää seuraavan päivän näyttelystä pois. Elviksellä on murkkuikä ja annetaan hetki tasaantua, reenataan ennen kesän näyttelyitä :)

Joensuussa KV näyttelyssä Luca oli hienosti 

Leijonaharjan Bluetongue Columbo 

VAL ERI VAK 2 SA PU 2 CACIB

seuraavana päivänä Nord näyttelyssä sitten hienosti VSP 

Leijonaharjan Bluetongue Columbo 

VAL ERI VAK 1 SA PU 1 NORD-SERT VSP

NEPO oli 2.3 KV näyttelyssä

Leijonaharjan Cool Hikaru Genji

AVO EH AVK 2

Sunnuntaina NEPOSTA tuli sitten Suomen Muotovalio =) !

Leijonaharjan Cool Hikaru Genji 

AVO ERI AVK 1 SA PU 2 SERT NORD-VASERT FI MVA

PALJON ONNEA TUIJALLE NEPON VALIOITUMISESTA JA PETRALLE LUCAN HIENOSTA MENESTYKSESTÄ .)

2.2.2019 Parkano RN Juha Putkonen (0+0) 4+5

03.02.2019 14:32

Leijonaharjan Eye Of The Lion 

JUN ERI JUK 2 SA PU 2 VASERT

Leijonaharjan Dearest Adel Isadora 

NUO ERI NUK 1 SA PN 1 SERT ROP 

 

 

Boris aloitti hienosti tämän vuoden näyttelyt!! Onnea omistajille!

Lempi starttasi myös puolenvuoden tauon jälkeen näyttelyt ja hienosti meni-ROP tulos ja serti. 

Onnea Etelän konttuurille Piretalle ja Jarnolle :) !

 

19.1.2019 Turku KV Geoff Corish, Iso-Britannia (0+0) 3+3

27.01.2019 14:41

..Ja näyttelyt pärähti käyntiin Leijonaharjoilla Turussa upeasti kuten oli odotettavissa :) !

 

Nuortenluokka 

 

Leijonaharjan Dearest Elsie Ingrid 

NUO ERI NUK 1 SA PN 1 SERT CACIB VSP

 

 

 

Onnea jälleen kerran Piretalle ja Jarnolle Elsin menestyksestä :) !

Hyvää Joulua Kaikille =) !

25.12.2018 20:47

Kuvan mahdollinen sisältö: koira

15.12.2018 Helsinki NORD Helsinki Winner 2018 Peter L Jensen, Tanska (0+0) 5+3,16.12.2018 Helsinki KV Voittaja 2018 Mauro Mostura, Italia (0+0) 9+5

25.12.2018 20:36

Hienosti mennyt näyttelyvuosi 2018 Leijonaharjoilla päättyi hienosti Helsingissä Messarin perinteisessä näyttelyssä

Lauantaina 15.12 Helsinki NORD, tuomarina Peter L Jensen

Leijonaharjan Eye Of The Lion 

JUN ERI JUK 2 

Leijonaharjan Bluetongue Columbo 

VAL ERI VAK 1 SA PU 2 NORD-VASERT

Boris ja Luca menestyivät hienosti lauantaina ! Onnea omistajille !!

Sunnuntai KV VOITTAJA Tuomarina Mauro Mostura, Italia

Leijonaharjan Eye Of The Lion 

JUN EH JUK 3

Leijonaharjan Bluetongue Columbo 

VAL ERI VAK 1 SA PU 3 VARACA

Leijonaharjan Brilliant Skywalker 

VAL ERI VAK 3 

Boris pärjäsi todella hienosti myös sunnuntaina-ensimmäiset näyttelyt ja kehässä oli kuten vanhat konkarit =) ! 

Kiitos Leijonaharjoille viikonlopusta ! 

10.11.-12.11.2018 Jyväskylä NORD ja KV

14.11.2018 19:27

10.11.2018 Jyväskylä NORD, Pekka Teini

Urokset

Junioriluokka

Leijonaharjan Eye Of The Lion  JUN EH JUK 2

Nuortenluokka

Leijonaharjan Dearest Isac Alvar  NUO ERI NUK 1 SA PU 3 SERT

Valioluokka

Leijonaharjan Brilliant Skywalker  VAL ERI VAK 2 SA PU 2 NORD VASERT

Leijonaharjan Cool Hattori Hanzo VAL ERI VAK 1 SA PU 1 NORD SERT VSP

 

Nartut

Nuortenluokka

Leijonaharjan Dearest Elsie Ingrid  NUO ERI NUK 1 SA PN 1 SERT NORD SERT ROP

 

kennel Leijonaharjan  KASV 1 KP ROP-KASV

Lauantaina Elsi osallistui myös pitkän päivän jälkeen ryhmäkehään, jossa ylsi jopa 6 parhaan joukkoon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rop-vsp kuvassa ei sitten maltettu millään pysyä paikoillaan..

 

11.11.2018 Jyväskylä KV, Tapio Eerola

Urokset

Nuortenluokka

Leijonaharjan Dearest Isac Alvar  NUO ERI NUK 1 SA PU 1 SERT CACIB ROP

 

Valioluokka

Leijonaharjan Brilliant Skywalker  VAL EH VAK 3

Leijonaharjan Cool Hattori Hanzo  VAL ERI VAK 1 SA PU 2 VARACA

 

Nartut

Nuortenluokka

Leijonaharjan Dearest Elsie Ingrid  NUO ERI NUK 1 SA PN 2 SERT VARACA

 

kennel Leijonaharjan KASV 1 KP ROP-KASV

Upea viikonloppu Leijonaharjoilla! Kiitos kaikille mukana olleille ja onnea omistajille!

27.10.2018 Seinäjoki KV, Gabriela Veiga, Portugal

14.11.2018 19:22

27.10.2018 Seinäjoki KV

 

Leijonaharjan Cool Hattori Hanzo  VAL ERI VAK 2 SA PU 3 VARACA

Leijonaharjan Dearest Elsie Ingrid  NUO ERI NUK 1 SA PN 1 SERT CACIB VSP

 

Elsi siirtyikin kilpailemaan jo hieman etuajassa junnuista nuorten luokkaan :)

Kuva: Sari Pakka

23.9.2018 Hyvinkää RN Zidy Munsterhielm-Ehnberg

14.10.2018 15:58

Leijonaharjan Eye Of The Leopard JUN EH JUK 3 

Leijonaharjan Dearest Elsie Ingrid   JUN ERI JUK 1 SA PN 2 VASERT

Leijonaharjan Cool Hattori Hanzo  

 

 

Onnea Leijonaharjat =) !

VAL ERI VAK 1 SA PU 1 ROP