Uutiset

25.6.2017 Rovaniemi KV Leni Finne, Leijonaharjan Chanel O-Ren Rizzoli JUN ERI JUK 1 SA PN 1 SERT ROP

02.07.2017 22:29
Helinällä meni todella hienosti sateisessa säässä perinteisessä Rovaniemen juhannusnäyttelyssä. ylpeä saa olla tytöstä =)! 

17.6.2017 Pöytyä KR Leila Kärkäs,Leijonaharjan Brilliant Skywalker AVO ERI AVK 1 SA PU 1 SERT ROP 18.6.2017 Kotka KV Perttu Ståhlberg, Leijonaharjan Bluetongue Columbo AVO ERI AVK 1 SA PU 2 VARACA

02.07.2017 22:26
Tito sai ensimmäisen Sertinsä Pöytyällä, paljon Onnea Millalle ja Valtterille.Tito on todella hieno nuorimies, turkin väri on todella upea ja luonne mahtava. Oulussa nähdään...

17.6.2017 Haapajärvi RN Pirjo Aaltonen Leijonaharjan Lucky Lion Leya AVO ERI AVK 1

02.07.2017 22:25
Leila kävi Haapajärvellä pyörähtämässä kuumassa säässä ja Eri sieltä tuli, kolmas serti odotuttaa mutta ei se mitään-aikaahan meillä kyllä on :)

10.6.2017 Heinävesi RN Paavo MattilaLeijonaharjan Bluetongue Columbo AVO ERI AVK 1 SA PU 1 SERT FI MVA VSP ,11.6.2017 Kuusamo RN Markku Kipinä

12.06.2017 09:32
    Leijonaharjan Stoneages Queen  AVO ERI AVK 1 SA PN 1 SERT FI MVA VSP      Luca, Omistaja Petra Juvonen...

4 pientä Leijonaharjaa

09.06.2017 20:42
5.6. Espooseen syntyi uusia Leijonaharjoja! Vanhempana ovat Jetro (Forsure Rolling Stone) ja Selma (Taru). Maanantai-iltana Selma sai 4 pentua (1 punainen uros, 1 musta uros ja 2 mustaa tyttöä)....

21.5.2017 Helsinki KV Karen Gilliland, Irlanti Leijonaharjan Chanel O-Ren Ishii JUN ERI JUK 1 SA PN 1 SERT ROP, Leijonaharjan Bluetongue Columbo NUO ERI NUK 2 SA PU 4 VASERT

28.05.2017 13:00
Kyllä saimme rintaa röyhistellä taannoisen Helsingin Kv n jälkeen-Pulla tyttönen oli Rop ja Lucakin hienosti sijoittui!! Mahtavaa upeeta!!! Onnittelut omistajille!!

13.5.2017 Lestijärvi RN Jussi Liimatainen, Leijonaharjan Lucky Lion Leya AVO EH AVK 1

21.05.2017 16:19
Leila jatkoi näyttelykevättä-hyvin meni Lestijärvellä. :) Edelleen on hieman "vatsaa" johtuen pennuista mutta pikkuhiljaa bikinikuntoon :) Toivonmukaan turkki pysyy menossa mukana-nimittäin Leilalla...

Pentusuunnitelmia kesäkuulle

12.05.2017 08:34
Selma ja Jetro treffasivat jokin aika sitten ja tällä hetkellä odottelemme mahdollisia pentuja kesäkuulle Espooseen. Yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostilla osoitteeseen...

6.5.2017 Puolanka RN Zidy Munsterhielm-Ehnberg Leijonaharjan Chanel O-Ren Rizzoli JUN ERI JUK 1 SA PN 2 VASERT,7.5.2017 RaaheRN Marjatta Pylvänäinen-Suorsa

07.05.2017 18:55
  Leijonaharjan Stoneages Queen      Meillä oli melkoisen vauhdikas viikonloppu-lauantaina Puolangan jäätän talvisessa...

30.4.2017 Tohmajärvi RN Hannu Talvi, Leijonaharjan Bluetongue Columbo Nuo Eri Nuk 1 Sa PU1 Sert Rop, 1.5 Sastamala Johan Juslin., Leijonaharjan Brilliant Skywalker Nuo EH Nuk 1

01.05.2017 19:07
Leijonaharjojen pojat : Luca ja Tito kävivät näyttelyssä Vappuviikonloppuna  ja hienosti meni kummallakin.  Luca sai sertin-oli myös Rop ja Tito Eh.  Hyvä pojat =)!
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>