Uutiset

Epävirallinen pentunäyttely Helsinki 27.5.2018 Tuomari: Eeva Resko

08.06.2018 08:57

Leijonaharjan Eye Of The Leopard 

PEK 1 KP ROP-PENTU 

 

 

Lucian ja Jetron pentu BONO aloitti hulppeasti näyttelynsä-heti ensimmäinen pentunäyttely ja kunniapalkinto :) !! Suuret onnittelut omistajille

27.5.2018 Joensuu KR Elena Agafonova, Italia,Epävirallinen pentunäyttely Helsinki 27.5.2018 Tuomari: Eeva Resko

28.05.2018 09:47

Mahtava viikonloppu jälleen kerran Leijonaharjoilla Näyttelyrintamalla!! Nepon tulos Joensuusta :

 

Leijonaharjan Cool Hikaru Genji 

NUO ERI NUK 1 SA PU 2 SERT 

 

Bono aloitti näyttelyt hienosti Helsingissä:

Leijonaharjan Eye Of The Leopard 

PEK 1 KP ROP-PENTU 

 

Paljon Onnea Omistajille =)!!!! 

 

19.5.2018 Helsinki KV Matti Tuominen, 20.5.2018 Hamina NORD Åsa Fröding Andersson, Ruotsi,19.5.2018 Oulainen RN Hilkka Salohalla (0+0) 1+3

21.05.2018 08:38

Melkoinen viikonloppu Leijonaharjoilla takana!

 

Helsinki KV lauantaina 19.5.

Leijonaharjan Cool Hattori Hanzo NUO ERI NUK 1 SA PU 1 SERT CACIB VSP

Leijonaharjan Dearest Adel Isadora JUN ERI JUK 1 SA PN 1 SERT ROP-JUN ROP

Leijonaharjan Dearest Elsie Ingrid JUN ERI JUK 2 SA PN 2 VASERT

Leijonaharjan Chanel O-Ren Ishii NUO ERI NUK 1 SA PN 4 VARACA

kennel Leijonaharjan KASV 1 KP ROP-KASV

19.5.2018 Oulainen RN  Hilkka Salohalla (0+0) 1+3 

Leijonaharjan Chanel O-Ren Rizzoli 

NUO ERI NUK 1 SA PN 1 SERT ROP

Sunnuntaina 20.5 Haminan NORD-näyttelyssä Leijonaharjojen edustusta jatkoi Brutus upein tuloksin

Leijonaharjan Dearest Isac Alvar JUN ERI JUK 1 SA PU 1 SERT NORD-SERT VSP

Paljon onnea kaikille osallisille!

12.5.2018 Mikkeli RN Eeva Resko (0+0) 1+2

12.05.2018 22:06

Tänään lähes helteisessä säässä Mikkelissä-Leijonaharjan O-Reen Ishii eli PULLA Rop :) 

Leijonaharjan Chanel O-Ren Ishii 

NUO ERI NUK 1 SA PN 1 SERT ROP 

Suuret Onnittelut Pullan menestyksestä Pullan palvelusväelle =)! Viimeisiä kertoja Pulla esiintyi tänään nuorten luokassa-kohta siirtyy avoimeen luokkaan. 

Hieno tyttö!!

Kuvassa Pulla, sekä 

Tatam Kuuran Kauneus , onnittelut omistajalle hienosta menestyksestä!

AVO ERI AVK 1 SA PN 2 VASERT 

 

 

6.5.2018 Polvijärvi RN Hilkka Salohalla,6.5.2018 Tampere KV Peter Harsanyi, Unkari

06.05.2018 21:47

Leijonaharjan Brilliant Skywalker 

VAL ERI VAK 3 SA PU 4

Titolla meni tänään hienosti Tampereen KV :ssa. ! Terveisiä Tampereelle!

 

Leijonaharjan Cool Hikaru Genji 

NUO ERI NUK 1 SA PU 1 SERT ROP 

Nepo jatkoi näyttelyitä ja taas kerran serti napsahti :) ! Hyvä Nepo!! Onnittelut omistajalle Tuijalle

 

Tässäpä nämä komeat Leijonaharjan pojat-Tito ja Nepo. 

5.5.2018 Parikkala RN Kirsi Honkanen (0+0) 3+0/5.5.2018 Tampere NORD Berri Baere, Irlanti (0+0) 3+7

05.05.2018 21:29

Leijonaharjan Bluetongue Columbo 

VAL ERI VAK 1 SA PU 1 ROP 

Leijonaharjan Dearest Isac Alvar 

JUN H 

5.5.2018 Tampere NORD  

Leijonaharjan Brilliant Skywalker

VAL ERI VAK 2

Tito kävi myös pyörähtelemässä kehässä ja hienosti Eri ja Valioitten 2!! Titostahan tuli hiljattain toiseen kertaan isä-kolmen chowin pennun ylpeä isä-onnittelut vielä kerran näistä pienokaisista :)

 

 

Luca tänään hienosti ROP Parikkalassa!! Onnea Petra Juvonen!!

Brutus jatkoi näyttelyitään
Junnusarjassa-sai hienot arvostelut! Kehässä esiintyy ikäisekseen, kuten vanhat tekijät :) !!

 

1.4.2018 Imatra KR 2.4 Imatra KV

08.04.2018 20:20

Mahtava Pääsisäisviikonloppu oli Leijonaharjoilla Imatralla!!

 

1.4 Imatra KR Miodrag Vretenicic, Montenegro

 

Leijonarharjan Dearest Isac Alvar  JUN H

Leijonaharjan Bluetongue Columbo  VAL ERI VAK 1 SA PU 1 VSP

Leijonaharjan Chanel O-Ren Ishii  NUO ERI NUK 1 SA PN 1 SERT ROP

 

2.4 Imatra KV  Christian Jouanchicot, Ranska

 

Leijonarharjan Dearest Isac Alvar  JUN ERI JUK 1

Leijonaharjan Cool Hattori Hanzo NUO ERI NUK 1 SA PU 2 VASERT VARACA

Leijonaharjan Bluetongue Columbo  VAL ERI VAK 2

Leijonaharjan Dearest Elsie Ingrid  JUN ERI JUK 1 SA PN 3 VASERT 

Leijonaharjan Dearest Adel Isadora JUN ERI JUK 2

Leijonaharjan Chanel O-Ren Ishii  NUO ERI NUK 1 SA PN 2 SERT VARACA

 

24.3.2018 Kemijärvi RN Elina Haapaniemi ,Leijonaharjan Chanel O-reen Rizzoli NUO ERI NUK 1 SA PN 1 SERT ROP

03.04.2018 10:39

Helinä aloitti upeasti näyttelyt ja Kemijärvellä heti napsahti serti. tyttönen nautti kovasti näyttelystä!! 

 

3.3.2018 Juuka RN Mari Lackman Leijonaharjan Cool Hikaru Genji NUO ERI NUK 1 SA PU 1 SERT ROP, Joensuu Eno, Leni Finne, Leijonaharjan Cool Hikaru Genji NUO ERI NUK 1 SA PU2 VASERT

17.03.2018 22:47

Nepo aloitti näyttelyt todella hienosti-heti ensimmäisessä näyttelyssä Serti ja Rop. !! Ja tänään Joensuussa Varaserti!! Paljon Onnea Tuijalle Nepon menestyksestä. !

 

 

17.2.2018 Lahti PN, Tuomari Marja Talvitie

05.03.2018 08:41

Leijonaharjan Dearest Isac Alvar "Brutus" aloitti näyttely taipaleensa Lahden pentunäyttelyssä. Brutus oli PEK 1 KP ja ROP-pentu! Nuori herra esiintyi hienosti ensi kertaa kehässä. Onnittelut Brutuksen omistajalle Heidille ja Kaitsulle!