Uutiset

26.8.2017 Mäntyharju KR Pekka Teini Leijonaharjan Chanel O-Ren Ishii JUN ERI JUK 1 SA PN 1 SERT VSP

29.08.2017 14:54
Onnittelut Pullalle ja omistajilleen Julialle ja Tuomolle menestyksekkäästä viikonlopusta =)!!   Tässä kuvassa Pulla n. 5vkoa =)!!  

Lucia ultrattiin tiineeksi =)!

18.08.2017 22:54
Elämme jännittäviä aikoja Leijonaharjoissa-odotamme syyskuussa syntyväksi Lucian ja Jetron pentuja. Koko lauma on tukenut tulevaa emoa hoitamalla korvia ja silmiä-nukkumalla kylki kyljessä. Varsinkin...

Näyttelytuloksia =)!

13.08.2017 19:51
Aika on mennyt siivillä tänä kesänä ja kotisivujen päivittäminen on jäänyt hieman retuperälle. näyttelyissä Leijonaharjat ovat käyneet ahkerasti ja tässäpä tuloksia =) 5.8.2017 Ojakkala ENLY  ...

16.7.2017 Oulu KV Jadranka Mijatovic, Kroatia Leijonaharjan Brilliant Skywalker AVO ERI AVK 1 SA PU 2 SERT VARACA FI MVA

01.08.2017 10:55
Tito teki hattutempun ja peräkkäisinä päivinä serti-kuukauden sisään kolme sertiä ja pojasta tuli Suomenmuotovalio!!! Onnea Millalle ja Valtterille!!!  

15.7.2017 Oulu KV Augustin Ionescu, Romania,Leijonaharjan Brilliant Skywalker AVO ERI AVK 1 SA PU 2 SERT VARACA,Leijonaharjan Chanel O-Ren Rizzoli JUN ERI JUK 2

01.08.2017 10:53
Helteinen Äimärautio ei pettänyt taaskaan =)! mukavasti menestystä jo ensimmäisenä päivänä

2.7.2017 Riihimäki KV Juha Kares,Leijonaharjan Cool Hattori Hanzo JUN ERI JUK 1 SA PU 3 SERT,Leijonaharjan Chanel O-Ren Ishii JUN ERI JUK 1 SA PN 3 SERT

02.07.2017 22:30
Hienoa Armas ja Pulla-kummatkin nappasivat Sertin :) Paljon Onnea etelän haarakonttuuriin Armaksen hienosta päivästä näyttelyssä, sekä Julialle ja Tuomolle Pullan menestyksestä-jälleen kerran :)

25.6.2017 Rovaniemi KV Leni Finne, Leijonaharjan Chanel O-Ren Rizzoli JUN ERI JUK 1 SA PN 1 SERT ROP

02.07.2017 22:29
Helinällä meni todella hienosti sateisessa säässä perinteisessä Rovaniemen juhannusnäyttelyssä. ylpeä saa olla tytöstä =)! 

17.6.2017 Pöytyä KR Leila Kärkäs,Leijonaharjan Brilliant Skywalker AVO ERI AVK 1 SA PU 1 SERT ROP 18.6.2017 Kotka KV Perttu Ståhlberg, Leijonaharjan Bluetongue Columbo AVO ERI AVK 1 SA PU 2 VARACA

02.07.2017 22:26
Tito sai ensimmäisen Sertinsä Pöytyällä, paljon Onnea Millalle ja Valtterille.Tito on todella hieno nuorimies, turkin väri on todella upea ja luonne mahtava. Oulussa nähdään...

17.6.2017 Haapajärvi RN Pirjo Aaltonen Leijonaharjan Lucky Lion Leya AVO ERI AVK 1

02.07.2017 22:25
Leila kävi Haapajärvellä pyörähtämässä kuumassa säässä ja Eri sieltä tuli, kolmas serti odotuttaa mutta ei se mitään-aikaahan meillä kyllä on :)

10.6.2017 Heinävesi RN Paavo MattilaLeijonaharjan Bluetongue Columbo AVO ERI AVK 1 SA PU 1 SERT FI MVA VSP ,11.6.2017 Kuusamo RN Markku Kipinä

12.06.2017 09:32
    Leijonaharjan Stoneages Queen  AVO ERI AVK 1 SA PN 1 SERT FI MVA VSP      Luca, Omistaja Petra Juvonen...
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>