Uutiset

Porvoon Erikoisnäyttely, tuomarina Boo Lundström

16.09.2015 13:56

Leijonaharjan Agnetha Iloxi "Hilma" Nuo Eri Nuk 2

Ja Forsure Rollings Stone "Jetro" Jun Eri Juk 1 Sa 

Hieno erkkariviikonloppu :))!!

 

Huippu viikonloppu :) !

31.08.2015 12:18

Leijonaharjan Agnetha Iloxi, "Hilma" Janakkalassa 29.8 NUO ERI NUK 1 SA PN 2 SERT VARACA!! Hienoa, onnittelut omistajille Piretalle ja Jarnolle. Myös heidän toinen Chowinsa, "Selma" alias Taru Janakkalassa AVO ERI AVK 1 SA PN 4 VASERT. Selman kasvattaja . Pasi Pyy

"Jetro" Forsure Rolling Stone Rovaniemen Ryhmänäyttelyssä,tuomarina Maija Mäkinen,

JUN ERI JUK 1 SA PU 1 SERT ROP RYP-3 !! Huippumenestys!! Onnittelut kasvattajalle Kristiinalla Forsuren Kenneliin!!

 

 
 

 

22.8.2015 Seinäjoki RN Tuomarina Kirsi Honkanen, Jetro , Forsure Rolling Stone JUN EH JUK 1. Heinola KR Tuomarina Tuula Savolainen Nuorten luokka Leijonaharjan Agnetha Iloxi NUO EH NUK 1 "Hilma"

24.08.2015 16:50

Mukavasti meni viikonloppu näyttelyrintamalla :)

 

8.8.2015 Joensuu KV Gian Battista Guffanti, Italia

09.08.2015 16:33

 

Leijonaharjan Atlas Voimaxi "Anton"     NUO ERI NUK 1 SA PU 2 SERT VARACA     

 

Onnittelut Päiville ja Jarille ja ennenkaikkea hienolle Anton pojalle sertistä! Toinen serti tälle kesää :)

Iisalmi 2.8 Tuomarina Paavo Mattila Forsure Rolling Stone JUN ERI JUK 1 SA PU 3 ROP-JUNIORI

02.08.2015 21:18

Hyvä Jetro!!Onnittelut Forsuren Kenneliin, Jetro aloitti hienosti ensimmäisen virallisen näyttelynsä. 

19.7 Ylivieska Kv Tuomarina Hannu Talvi Leijonaharjan Atlas Voimaxi NUO ERI NUK 1 SA PU 2 SERT CACIB

02.08.2015 21:15

Onnittelut omistajille Päivi ja Jari Antonin hienosta menestyksestä :)!

Leijonaharjan Agnetha Iloxi "Hilma" NUO ERI NUK 1 Pieksämäen Kr Tuomarina Paavo Mattila Omistajat Piretta ja Jarno

28.06.2015 11:56

Pennut Juhannusaattona )

19.06.2015 20:58

Pennut syntyneet 9.6 2015

14.06.2015 20:45

5 urosta ja tyttö =)) Pentuja voi tiedustella joko sähköpostilla tai puhelimitse :)

Astutus Uutisia

29.04.2015 09:38

Tiineysultrassa näkyi pentuja :)

Odotamme pentujen syntyvän 10.6 tienoilla. Tulevan pentueen isä on MEI HUNG ILING SAN. 
Tässä lemmenpari Kennelliiton jalostustietojärjestelmässä:
 
https://jalostus.kennelliitto.fi/frmSukutaulu.aspx?RekNoI=FI56928/11&ReknoE=FI15407/13
 
 
Nyt sitten odotellaan ;)!

 

 

 

 

Leila "Leijonaharjan Lucky Lion Leya" on astutettu 10.4 

Pikkuhiljaa odotamme tiineysoireita, Leila on rauhoittunut selvästi astutuksen jälkeen ja lenkillä ei sinkoile, kuten aiemmin. Mutta- enpäs vielä herättele toiveita pentujen suhteen :) Narttuhan tuottaa juoksujen jälkeen samoja hormooneita-mitä tiine narttu, periaatteessa fysiologisesti oireet 100% samat oli narttu astutettu tai ei. Parin viikon päästä käytämme Leilaa ultrassa ja sen jälkeen olemme viisaampia. 
 
 
 
Leila kuvattuna Chow Chow erikoisnäyttelyssä elokuussa 2014