Uutiset

Espooseen odotetaan uusia Leijonaharjoja

15.03.2016 11:40
Selman (Taru) ja Wagnerin (Mei Hung Iling San) helmikuun treffit tuottivat tulosta ja Espoossa odotetaankin nyt jännityksellä mahdollisia pentuja. Selman laskettuaika on noin viikolla 14. Vanhempien...

Tuusniemi RN Tuomarina Maija Mäkinen Leijonaharjan Bluetongue ColumboPEK 1 KP ROP-PENTU ja Leijonaharjan Stoneages Queen PEK 1 KP VSP Pentu. Leijonaharjan Lucky Lion Leya EH AVK 2

28.02.2016 18:36

Mahdollisesti pentuja keväällä =)!!!

11.02.2016 20:11
Selma "Taru" on astutettu vkolla 5, Wagnerilla"Mei Hung Iling San". Maaliskuun alussa on tiineysultra ja mahdollinen tiineys varmistuu. Espooseen on odotettavisssa uusia Leijonaharjoja!!!...

16.1 Turun KV, Tuomari Hannu Talvi, Leijonaharjan Brilliant Skywalker, "Tito" PEK1KP ROP-PENTU, omistaja Milla Pelttari

17.01.2016 12:42

10.1 Kajaani KV Jetro, "Forsure Rolling Stone" JUN ERI JUK 1 SA PU 2 VASERT ROP-JUN Tuomarina Rainer Vuorinen. Pentunäyttely, Helsinki Leijonaharjan Brave Horatio Crane PEK 1 KP ROP-PENTU ja Leijonaharjan Brilliant Skywalker Pek 2.

13.01.2016 19:04
10.1 Kajaanissa Leijonaharjan Lucky Lion Leya AVO EH 1, tuomarina Rainer Vuorinen

Jetro "Forsure Rolling Stone" Helsinki winnwe 5.12 Jun Eri Juk 1 SA PU1 Sert Vsp HeJW-15, Hew-15, 6.12 Jun Eri Juk 3 SA. / 5.12 Ensidebyytissä, pennut 5-7kk Leijonaharjan Bluetongue Columbo Pek 2 KP ja Leijonaharjan Brave Horatio Crane Pek 3

07.12.2015 18:29
Brave horatio Crane   Kuva: Marjaana Kareinen Forsure Rolling Stone Bluetongue Columbo

Forsure Rolling Stone "Jetro" Terveystulokset: Ei perinnöllisiä silmäsairauksia, Polvet 0/0, Kyynärät 1/1 ja Lonkat A/A

08.11.2015 16:19

Horatio alias Brave Horatio Crane ensimmäisessä Match Showssa 27.9 Espoossa. Punainen nauha tuli :)

27.09.2015 21:12
Horatio oli ollut omistajansa Heidin kanssa tänään ensimmäisessä Match Showssa Espoossa ja punainen nauha tuli. Mahtavaa! Siitä se lähtee. Vielä ei sijoitusta mutta erittäin hyvin oli mennyt...

Porvoon Erikoisnäyttely, tuomarina Boo Lundström

16.09.2015 13:56
Leijonaharjan Agnetha Iloxi "Hilma" Nuo Eri Nuk 2 Ja Forsure Rollings Stone "Jetro" Jun Eri Juk 1 Sa  Hieno erkkariviikonloppu :))!!  

Huippu viikonloppu :) !

31.08.2015 12:18
Leijonaharjan Agnetha Iloxi, "Hilma" Janakkalassa 29.8 NUO ERI NUK 1 SA PN 2 SERT VARACA!! Hienoa, onnittelut omistajille Piretalle ja Jarnolle. Myös heidän toinen Chowinsa, "Selma" alias Taru...
<< 9 | 10 | 11 | 12 | 13 >>